18 września 2020

Szycie na jesień- jak uszyć kurtkę bomberkę? Film z instrukcją szycie krok po kroku!

 Cześć! 

Nie mogę uwierzyć, ale w końcu po bardzooo długim czasie udało mi się opublikować film z instrukcją szycia kurtki bomberki. Czekał rok na publikację... Aż mi głupio to pisać, ale takie są fakty.

Kurtkę szyłam z wykroju ze sklepu Pinsola (https://www.pinsola.pl/wykroj-kurtki-iza-34-52-plik-a4) i według instrukcji dołączonej do wykroju. Na zlecenie tego sklepu wykonałam film z instrukcją szycia, ale jakoś tak wyszło że u siebie wrzucam go dopiero teraz. Lepiej późno niż wcale, prawda? Kolejna jesień się zaczyna, więc mam nadzieję, że przyda się Wam taka instrukcja.

No to do rzeczy! 

Przedstawiam Ci dokładną instrukcję szycia lekkiej kurtki bomberki, która z powodzeniem sprawdzi się na początku jesieni oraz na wiosnę. 

Kurtka uszyta jest z dzianiny zamszowej oraz ściągacza. Bardzo fajnie się szyje tą dzianinę, trzeba tylko pamiętać o kierunku układania wykorju przy wycinaniu elementów. 

Szycie kurtki Cię przeraża? Myślisz, że to zbyt skomplikowane na Twoje umiejętności? Zapewniam Cię, że nie! Z pomocą mojego filmu instruktażowego z pewnością sobie poradzisz. Na filmie pokazuję wszystkie czynności krok po kroku, aby ostateczny efekt wyszedł dokładnie taki, jakiego się spodziewasz. Wygodny krój, kieszenie i zapięcie na zamek- lekka kurtka na wiele okazji!

Aby wnętrze kurtki wyglądało estetyczniej do wykończenia szwów zamiast overlocka użyłam lamówki. Dodatkowo dobrałam ją w kontrastowym kolorze i we wzory, aby nadała charakter i na pewno została zauważona, bo to dodatkowy wysiłek i warto go uwydatnić w projekcie, nawet jeśli jest schowany po lewej stronie. Polecam Ci także w ten sposób wykończyć swoją kurtkę, estetyczny wygląd od środka zawsze świadczy o dokładności i profesjonalizmie :) Możesz sama wykonać lamówkę lub kupić już gotową. 

Zapraszam do oglądania i wspólnego szycia:

 Powodzenia!  

Znajdziesz mnie tutaj:

FACEBOOK

INSTAGRAM

9 komentarzy

  1. Sama nie biorę się za szycie ale post inspirujący.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym umieć szyć i tworzyć ubrania dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za ten tutorial, czekałam na niego! To jest mój ulubiony typ kurteczki na okres przejściowy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurtka idealna na jesień. będzie pasować perfekcyjnie to większości stylizacji.
    https://zyjswiadomie.life/nerwica-lekowa-objawy-i-wskazowki-jak-ja-leczyc/

    OdpowiedzUsuń
  5. Krój tej kurteczki jest bardzo fajny, ale jaki ona ma obłędny kolor! Musztardowy jest bardzo modny w tym sezonie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurtka świetna. W niczym dosłownie nie ustępuje ubraniom, które mozna znaleźć w sklepach internetowych Poza tym uszycie dla siebie ciuszka daje niesamowitą satysfakcję :) Sama dopiero zaczynam szyć, kilka miesięcy temu kupilam sobie pierwszą maszynę do szycia. Obecnie jestem na etapie szycia raczej podstawowych ubrań takich jak koszulki czy spódnice, nie doszłam jeszcze do poziomu w ktorym mogłabym sobie uszyć taką bomberkę Licze na to, ze uda mi sie w przyszłosci :)

    Kurtka idealna na jesien, przyznam, ze podobna bardzo by mi się przydała. Ale poszukam juz gotowej.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kto by pomyślał, że najmodniejszy krój sezonu jest tak banalnie prosty do uszycia! Dzięki za wskazówki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny krój tej kurtki. Może się odważę taką sobie uszyć.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak się to ogląda to wydaje się takie proste, ale w rzeczywistości to nie tak łatwo.

    OdpowiedzUsuń