3 lutego 2020

Pomysł na prezent Walentynkowy dla niego- z miłości do rękodzieła

Rok temu z okazji Walentynek przygotowałam dla Was instrukcję szycia spódnicy w pięknym, czerwonym kolorze SPÓDNICA TUTAJ a w tym roku chcę podsunąć Wam fajne pomysły na własnoręcznie wykonane prezenty dla Niego.
Są to propozycje na męskie prezenty, ponieważ zdecydowana większość moich czytlników to kobiety ;) Ale też uznałam, że przyda się taki wpis, bo o męskim szyciu mówi i pisze się zdecydownie zbyt mało. 
Oto sześć propozycji na prezenty, które można uszyć dla swojego ukochanego:
1. Plecak worek
Prosta do uszycia rzecz, ale fajnie dobierając materiały można wyczarować super plecak! Mniejszy na wycieczki, większy może przydać się na siłownię :) 
Instrukcja szycia, którą napisałam dla sklepu Pinsola- SPRAWDŹ JAK USZYĆ
2. Nerka/saszetka
Zwana również "kołczan prawilności" 
To już nieco trudniejsza do wykonania rzecz, ale z pomocą Joanki dacie radę, podsyłam instrukcję szycia: USZYJ NERKĘ
Mężczyźni nie noszą torebek, więc taki gadżet z pewnością przyda się na wiele okazji! 
3. Bluza 
Z kapturem czy bez, bluza z pewnością będzie fajnym elementem garderoby. Nawet jeśli Twój ukochany na co dzień chodzi ubrany elegancko, to na weekendowe wypady, uprawianie sportu, wycieczki i zimne wieczory będzie super. 
Instrukcje szycia znajdziecie na blogu Pinsola-INSTRUKCJA FILMOWA
Przynam szczerze, że bluzę z tego zdjęcia noszę ja ;) Jest genialna! 
Można też wykonać bluzę bez kaptura, pobawić się kolorami lub wzorami i wyjdzie super :)
4. T-shirt
Uwielbiam t-shirty w fajne wzorki i nadruki. Znalazłam super dzianiny w sklepie dresówka.pl które będą świetnie wyglądały na koszulce. 
Inspiracja znaleziona w Internecie:
Fajnym pomysłem jest też wykonanie rysunku na koszulce! Jeśli jednak malowanie nie jest Waszą mocną stroną to polecam koszulki malowane ręcznie ze sklepu everywear.pl
5. Koszula
Nie ukrywam, że szycie koszuli nie jest prostym zadaniem i trzeba na to poświęcić sporo czasu. Jednak efekt końcowy i zadowolenie zarówno właściciela takiego dzieła jak i wykonawcy będzie wielce satysfakcjonujące. 
Polecam Ci skorzystanie z wykrojów Burdy, które można zakupić na stronie, ja z takich korzystam i są bardzo fajne. 
6. Bokserki 
W ostatnim czasie ten temat jest u mnie na co dzień, a to za sprawą warsztatów, które organizuję 8 lutego w Gdańsku. Będą to warsztaty szycia bokserek i specjalnie wybrałam właśnie taką datę, aby były one prezentem na Walentynki. 
Jako, że pracowałam jako technolog bielizny męskiej to dosyć dobrze znam ten temat i uznałam, że pomysł jest całkiem fajny :) Niby to taka oczywista rzecz w szafie, ale wykonane z fajnej dzianiny w super wzór, dodanie kolorowej gumy i już wychodzi nam coś fajnego! 
Więcej informacji o warsztatach znajdziesz w wydarzeniu: USZYJ BOKSERKI

A w skrócie:
W sobotę 8 lutego spotkamy się w pięknym miejscu- Kreatywne Cuda - kawiarnia krawiectwa i rękodzieła
i od 9:00 do 12:00 będzie tworzyć piękne bokserki.

Nie musisz niczego przynosić- będę miała dla Ciebie dwa rodzaje dzianiny do wyboru (jednokolorowa oraz wzorzysta) oraz kilka rodzajów gum do wyboru.
Będę miała także wykroje, które zabierzesz ze sobą do domu.
Musisz znać tylko rozmiar lub wymiary przyszłęgo posiadacza genialnych bokserek, które powstaną na warsztatach.

Warsztaty są zarówno dla początkujących jak i bardziej zaawansowanych.

Ilość miejsc ograniczona.
Koszt warsztatów wraz z materiałami: 120zł
Zapisy na adres email: faustyna06@op.pl lub pod numerem tel: 889 976 147

------------------------------------------------------------------------------------
Znajdź mnie tutaj:
Zapisz się do newslettera i pobierz kalendarz na luty:

Czekam na komentarze- skorzystasz z moich propozycji czy masz może inny pomysł na prezent? 

Ja nie mam powodu, aby obchodzić to święto w typowy sposób, ale postanowiłam sobie że zrobię w tym czasie coś miłego dla siebie :) Jeśli jesteś singielką to polecam Ci również zaplanować dla siebie coś miłego na ten czas :) Ja będę w tym czasie w Toruniu na wyjeździe sama, więc z pewnością zafunduje sobie jakąś kolacje, kawę czy ciacho i wieczór z książką ♥

Buziaki,
Faustyna♥

1 komentarz